Lifestyle

Lehetőségek tárháza a BIANO, az új home&deco oldal

A home&deco ajánlatokat, termékeket összegyűjtő oldal, a BIANOwww.biano.hu már hazánkban is elérhető! Több mint 500 000 bútor, kiegészítő, dekoros cucc található a platformon, szuper keresőfunkciókkal.

A www.biano.hu egy inspirációs és vásárlást segítő oldal a home&deco kedvelőknek.
Ez egy online gyűjtőfelület, ahol terméktípus, ár, stílus és sok egyéb szempont alapján válogathatunk több mint ezer online kereskedő kínálatából. A platform mesterséges intelligencia-eszközöket és fejlett módszereket használ annak érdekében, hogy zökkenőmentesen menjen az online vásárlás. Nemcsak egy helyen láthatjuk a magyar és nemzetközi home&deco ajánlatokat, és igény szerint tudunk szűrni a keresett termékre – akár a saját feltöltött képünk, bútorfotónk alapján is kereshetünk.
Exkluzív hazai BIANO-lehetőség a kép szerinti keresés. Ez a felhasználónak lehetőséget nyújt arra, hogy akár számítógépről, akár okostelefonról töltsük fel a keresett termék fotóját az oldalra, a funkció megkeresi az áhított terméket vagy a hozzá leginkább hasonlót.

Egy másik exkluzív megközelítés a bútorok és lakáskiegészítők online vásárlása kapcsán: a BIANO közösségi felületei lakberendezési ötletforrásként funkcionálnak, valamint hatékony ügyfélszolgálat áll rendelkezésre.
A www.biano.hu online home&deco keresőplatform olyan ismert nemzetközi szaküzletek ajánlatait gyűjtötte már eddig össze, mint a Vida XL, az Expedo, a Bonami, a 4home vagy a Butlers. Továbbá vannak már kiemelkedő magyar partnerek is: Bútorpiac, AliBútor, Babszem, Borállványshop, Brimo – és ez a lista csak folyamatosan bővül.

Csupán másfél hónappal az indulás után az eddigi adatok alapján a magyar látogatók eddig főleg szezonális termékeket kerestek otthonaik berendezésére, dekorálására – szezonális lakásdíszek, hagyományos, jellegzetes ünnepi kellékek, ágyneműk stb. De például kanapékat és szekrényeket is rengetegen vásároltak. Az első keresések a felhasználók saját képeinek felhasználásával történtek – azzal a saját kép alapján kereső funkcióval, amit a biano.hu kizárólag a magyarországi home&deco szegmens számára indított.

Michael Zelinka, CEO: „A magyar online vásárlók a legjobb ár-érték arányt keresik.
Számunkra Magyarországon a fő kihívás megtalálni egymást a célközönségünkkel – leginkább azokat a nőket, akiket minden olyasmi érdekel, ami otthonukat meghittebbé és kényelmesebbé teszi. Tehát elsősorban nekik szól a www.biano.hu, a home&deco ihletforrása. Ugyanakkor rendkívül optimisták vagyunk, hiszen a platformon regisztrált felhasználók száma folyamatosan nő, most már négyjegyűek vagyunk.
A magyar felhasználó olyan online home&deco üzleteket keres, amelyek a jó termékek mellett minőségi szolgáltatást is biztosítanak. Mint például a bútorszállítás, összeszerelés, vagy a nem megfelelő termékek rövid időn belül történő cseréje.”