Gourmet

#KeepTheNightAlive: a Jägermeister egyedi kezdeményezése

A piacvezető alkohol-márka is bekapcsolódott a vendéglátóhelyek megmentésére indított országos akcióba. Egyedi kezdeményezéssel próbálnak segíteni, támogatást nyújtani a bezárások miatt nehézséggel küszködő, biztos anyagi jövedelem nélkül maradt iparági dolgozókon.

„A Jägermeister világa szorosan kapcsolódik az éjszakai élethez. Amikor kiderült, hogy újra bezárnak a pubok, szórakozóhelyek a márka azonnal elkezdett gondolkodni, hogyan tudna segíteni a számára nagyon fontos pultos, bártender közösségen. Ezért indítja el a „Keep the Night Alive” elnevezésű kezdeményezését. Nagyon fontos számunkra, hogy a fogyasztóinknak is valami különlegest nyújtsunk, így jött az a gondolat, hogy underground művészek által tervezett címkék kerüljenek a limitált kiadású palackokra.
A grafikák tervezésénél az alkotók szinte teljes szabadságot kaptak.” – mondta Becs József a Jägermeister márkamenedzsere.

A hétféle, elismert underground művész által tervezett címkét hordó palack december 18-tól került forgalomba.

A tervezésre felkért művészek:

Fork Imre

Kiss-Benedek Kristóf a.k.a Kisjustk

Brunkszkó László a.k.a NikonOne

• Pápay Fanny

• Bálint Bianka a.k.a Bianicon

Labrosse Daniel

Kóka Barbara a.k.a Miss KK

Az egyedi tervezésű Jägermeisterekből összesen 10.000 db készül, és minden eladott üveg után 2.000Ft-ot fordít a márka az éjszakai élet megsegítésére. A fogyasztók nevezései közül kerülnek ki azok a vendéglátóhelyek, amelynek dolgozói támogatást kapnak.

Jägermeister Urban Gallery

A művészek által tervezett Jägermeisterek nemcsak az online térben és a boltok polcain jelennek meg, hanem néhány, a márkához köthető bár kirakatában is megtekinthetők lesznek. A kirakatokban egyesével lesznek kihelyezve a limitált széria darabjai, mindegyik az alkotója által tervezett installációban elhelyezve.

A kampány www.keepthenightalive.hu weboldalán és a kapcsolódó social media felületeken lehet majd tájékozódni, hogy hol nézhetőek meg az alkotások. A kampány végén az eredeti, dedikált üvegeket egy online árverésen értékesítik, ezt a bevételt is az éjszakai életben dolgozók támogatására fordítják.

Nevezési mechanizmus

Aki szeretne bekapcsolódni, annak nem kell mást tennie, mint megjelölni azt a vendéglátóhelyet, amit szeretne a támogatásra nevezni. A jelöléshez posztolni kell Instagramon egy emléket a kedvenc helyéről #keep….alive címkével, a pontozott helyre pedig a szórakozóhely nevének kell kerülnie (pl. #keepKEDVENCBÁRalive).
Emellett meg kell jelölni a posztban a várost, hogy hol található az adott vendéglátóegység, illetve a @jagermeisterhungary Instagram oldalát. Az emlék lehet egy kép, videó vagy akár egy szöveges poszt, de a limitált szériás palackok fotójával is lehet nevezni. Az éjszakában dolgozók is ugyanígy nevezhetik saját, nehéz helyzetbe került munkaközösségüket.

Összesen 20 millió forintnyi támogatást oszt szét a márka.

Eredményhirdetés: 2021. február 1.

Kampányfotó: Ivándi-Szabó Balázs